szöveg kicsinyítéseszöveg nagyítása
Vantara Gyulát megtalálja:
facebook
YouTube
Twitter
2009.11.17.  
1793 alkalommal olvasva
Integrált ügyfélszolgáltatás Békéscsabán

A WAP alapú ügyintézés után ismét egyedülálló kezdeményezés Békéscsabán.
Integrált ügyfélszolgálati rendszer a békéscsabai polgármesteri hivatalban.

Békéscsaba önkormányzata az országban az elsők között alakította ki, és kezdte el működtetni az integrált ügyfélszolgálati rendszert október elején.

Ez a lakosságbarát ügyfélszolgálati rendszer elősegíti a városlakók, ill. a helyi vállalkozások könnyebb és gyorsabb ügyintézési lehetőségét, ezáltal időt, energiát spórolnak meg.

A polgármesteri hivatal Szabadság téri épületében, a volt étterem helyén 300 négyzetméter területen, 11 négyzetméteres ügyfélszolgálati helységet alakított ki önkormányzatunk. A 12 elkülönített kiszolgáló egységből eddig ötöt vettek igénybe, a fennmaradó hét boksz kihasználására még várjuk a szolgáltatók jelentkezését.

Jelenleg a Tappe Kft. két ügyintézővel várja az ügyfeleket, a Békéscsabai Víziközmű Társulat, a Békés Megyei Vízművek Zrt., ill. a Vagyonkezelő Zrt. parkolási üzletága egy-egy képviselője várja a városlakókat és a vállalkozásokat.


Tisztelettel:

Vantara Gyula


2018.04.27.
764 alkalommal olvasva
2018.04.06.
758 alkalommal olvasva
2018.03.21.
875 alkalommal olvasva


Békéscsaba Megyei Jogú Város
legtöbbet olvasott (múlt hónap):
RSS logo feliratkozás az RSS-csatornára feliratkozás
  • Vantara Gyula
    Szent István tér 10. I.emelet 4. ajtó.
    5600 Békéscsaba

    T (+36) 30 / 9454-698
Európai Unió
Kezdőlap Hozzáadás a kedvencekhez Nyomtatás Lap teteje
©2019 Vantara Gyula
parse time: 0.021seconds